Gratis verzending vanaf €30

Voor 12:00 uur besteld, vandaag verzonden!

Retour binnen 30 dagen.

Dit vinden onze klanten ★★★★★ | 98.1% positieve beoordelingen

Help & FAQs

Waar kunnen we je mee helpen?

FAQs

Bestellen en Betalen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunnen wij na het plaatsen van de bestelling geen wijzigingen meer doorvoeren.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het annuleren van uw bestelling kan alleen als uw bestelling nog niet is ingepakt. Wil je je bestelling annuleren, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op.

Is de bestelling al ingepakt? Dan kunnen we helaas geen annulering meer toezeggen.

Hoe kom ik met jullie in contact?

Naast het contact formulier van onze klantenservice kunt u voor dringende vragen ook telefonisch contact met ons opnemen op +31643731492

U kunt ons bereiken op werkdagen van 9:00 tot 16:00

Mijn bestelling is incompleet, wat kan ik doen?

Is er iets mis met uw product dan adviseren wij u direct contact met ons op te nemen, zodat wij de kwestie voor u kunnen oplossen.

Ik zie mijn gewenste betaalmethode niet bij de betaalopties.

Nog niet alle betaalmethodes zijn beschikbaar. Zie je Ideal niet staan, dan kan het zijn dat je per ongeluk op de Belgische site aan het shoppen bent. Stel je juiste land in voordat je verder gaat met afrekenen. Dit doe je boven of onderaan de website.

Kan ik achteraf betalen?

Het is helaas nog niet mogelijk om achteraf te betalen. Wij zien de populariteit voor deze betaalmethode en hopen deze in de komende tijd te kunnen aanbieden.

Verzenden

Wat is de bezorgtijd?

Onze standaard levertijd voor Nederland is 24 uur. Bestel je overdag voor 12:00, dan wordt je pakket normaal gesproken de volgende dag bezorgd.*

Voor België bedraagd de bezorgtijd 1-2 werkdagen.*

*Dit gaat om standaard bezorgdtijd. In drukke periodes kan de bezorgtijd langer zijn en

Wat zijn de verzendkosten?

Voor de meest actuele verzendkosten verwijzen wij u graag naar onze bestel en bezorgpagina.

Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel verzenden wij alleen naar Nederland en België. We werken hard aan het uitbreiden van onze markt.

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn product?

Voor het (gedeeltelijk) retourneren van uw bestelling kunt u contact met ons opnemen via het retour formulier. Deze vind u op onze retourpagina.

Welke producten mogen niet retour?

Provide an answer to the question here, with as much detail as possible to help your customers.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Provide an answer to the question here, with as much detail as possible to help your customers.

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

Provide an answer to the question here, with as much detail as possible to help your customers.

Waneer wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer uw bestelling retour is in ons magazijn, zal deze binnen 5 werkdagen worden verwerkt.

Houdt rekening met vertraging in drukke periodes.

Waneer ontvang ik mijn terugbetalig?

Na het verwerken van uw retour, kunt u uw terugbetaling binnen 7 werkdagen verwachten. Dit heeft te maken met de verwerkingstijd van uw bank.

Garantie

Wat is de garantie op mijn product?

Provide an answer to the question here, with as much detail as possible to help your customers.

Mijn product is defect buiten de garantie periode, wat kan ik doen?

Provide an answer to the question here, with as much detail as possible to help your customers.

Niet gevonden wat je zocht?

Geen probleem, één van onze collega's helpt je graag verder.